You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Heb je een innovatief idee voor een dienst of een product dat het verschil kan maken voor samenleving? Meld je idee dan aan. Er zijn drie prijzen, a €7.500, te winnen in de categorieën Alpha/ Gamma, Beta en Life Sciences.
AmSIA 2019 banner

De jury, voorgezeten door Gigi Wang, kiest 9 finalisten, drie in elke categorie, op basis van innovativiteit, uitvoerbaarheid en de aansluiting op een behoeften.

Waarom deelnemen?

Je hebt een slim, innovatief idee. Maar dat idee omzetten naar een tastbaar product of dienst is een uitdaging. Deelnemen aan de AmSIA helpt je daarbij. Het bied de kans om je idee verder te ontwikkelen en het potentieel te verkennen. Je werkt aan je idee en deelt je idee met een ervaren jury, de experts van IXA, publiek en bedrijven.

Voor wie

Deelname aan de AmSIA staat open voor (teams van) onderzoekers, studenten en medewerkers in alle disciplines van deelnemende Amsterdamse universiteiten, Hogescholen, academische medische centra en NWO instituten.

Hoe kun je deelnemen?

Ga naar de AmSIA website en vul het korte inschrijfformulier in, waarin je je idee beschrijft. Deadline voor aanmelding is 9 september 2019.

Het was een eer om als eerste psycholoog de AmSIA te winnen. Het heeft in belangrijke mate bijgedragen aan ons werk. Maar nog belangrijker, de prijs heeft ons geholpen bij het aantrekken van meer financiering en steun. Daarnaast heeft het winnen van de AmSIA het belang van onze werk aangetoond - drs. Nathalie de Vent, FMG/ Brain & Cognition– winnaar 2017

Heb je een idee, klein of groot, concept fase of meer ontwikkelt? Meld je idee aan vóór 9 september 2019!

AmSIA winnaars 2018
Winnaars 2018: Wouter Potters-AMC en André Baart-VU